Hoppá - Így még sosem láttad Németországot
Másfél perces kisfilm mobiltelefonnal Jeremy Fischertől
[szorenyi.p] publikálva: 2013-09-12 18:18:00 | Nyomtatás
Mobiltelefonnal Németország körül. Az amerikai video- és fotóblogger Jeremy Fischer néhány héten át bejárta Németországot a Youth HotSpotok mentén, és kamerájával rögzítette benyomásait az ifjúsági úticél Németországról.
A legendás zenei fesztivál, a Nürburgringen megrendezett „Rock am Ring”, a futurisztikus stuttgarti Porsche-múzeum és Észak-Rajna–Vesztfáliában, a trendi düsseldorfi Medienhafen mellett Jeremy a klasszikus természeti és kulturális úticélokat is felkereste, így bejárta például a Wartburgot Türingiában, a warnemündei strandot Mecklenburg–Elő-Pomerániában és a bajorországi Königsseet is.
Az imázsfilm Jeremy négyhetes körutazásának eredménye, amely része a Német Turisztikai Hivatal az idei tematikus év keretén belül megszervezett „Youth HotSpots in Germany – Share the moment” közösségi médiakampányának.
„Az ilyesfajta produkciókkal szeretnénk lépést tartani a mozgókép iránti megnövekedett kereslettel az interneten. Ezek a videók az online kommunikációnk fontos részét képezik, és jelentős szerepet játszanak a fiatal célcsoport megszólításánál” – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. A Nielsen Multi-Screen 2012-es médiafelmérése szerint az internethasználók 74 százaléka néz online videókat világszerte, 28 százalékuk pedig naponta néz videókat mobiltelefonján.
Youth HotSpots Németországban – A DZT közösségi médiakampánya
A kampány központi elemét a DZT weboldala, a www.germany.travel/youth képezi, amely folyamatosan bővül a felhasználók által generált tartalomnak köszönhetően. Ezen az oldalon a vendégek utazásuk megkezdése előtt már információkat gyűjthetnek Németországról, illetve egy interaktív térkép segítségével felfedezhetik a HotSpotokat – mint például trendi bárokat, üzleteket vagy múzeumokat. Ezen felül a felhasználóknak lehetősége van arra, hogy saját személyes tippjeikkel bővítsék a weboldalt. A DZT így használja ki az „ajánláson alapuló marketing” trendjét, hogy felhívja a fiatal célcsoport figyelmét a németországi látnivalókra. A tartalmat videók és rövidfilmek egészítik ki, amelyek megfelelnek a megváltozott médiahasználati magatartásnak, miközben kielégítik a felhasználók megnövekedett szórakozási és információs igényét is.
A DZT-ről
A Német Turisztikai Hivatal Németország nemzeti idegenforgalmi testülete, székhelye Frankfurt am Mainban található és állami támogatásból működik. A DZT stratégiákat és termékeket fejleszt és kommunikál, célja, hogy tovább építse a német utazási desztinációk pozitív imázsát, illetve támogassa a németországi turizmust. Ennek érdekében a DZT világszerte 30 külképviselettel rendelkezik.
Galéria:
A kategória további hírei:
Egy magyar recepciós mesél
Életveszélyes a túrázás
3. Emeletes ülések a repülőkön
Ez (is) lehet a jövő
Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el
5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap
Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó
Két év tombolás után csak a férj
7. Nádas Tamás barátom emlékére
Lezuhant a műrepülő világbajnok
8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat
A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye
9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket
Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat
Szex kölcsönbe
1. A MÁV szemét továbbra is csípik a graffitik
Állítólag javult a tendencia
Egy időre abba is hagyja most a zenélést
3. Koronaékszer-lakodalomra készülnek Ajakon
Sanyi bácsi túllőtt a célon
4. Ekkora mázlija senkinek sem lehet
Egy nyáron kétszer vált hipergazdaggá
5. Lábát törte Törökországban Katie Price
Egyszerre mindkettőt
6. Kanye West indul az elnökválasztáson
Kim Kardashiannal közösen célozzák meg a Fehér Házat
7. A színész nyakának ugrott az óriáspatkány
Megkergültek a járványban
8. Karanténban a násznép Tolnában
Az anyakönyvvezető sem úszta meg
9. Szülés a villamosmegállóban Budapesten
Rendőrök voltak a bábák
10. Szexbabák a stadion lelátóján
Szabadkozik a koreai klub
Penny továbblépett