Shane Tusup szerint elképesztő és nagyon menő
[Kail] publikálva: 2022-11-24 15:34:00 | Nyomtatás
Napjainkban egyre többet hallott téma a metaverzum és a virtuális világban zajló események, fejlesztések. Az Amerikai Egyesült Államokban a VR-szemüveg mára már hiánycikk, a kereslet sokszorosára nőtt az utóbbi másfél évben, amióta a Facebook elindította a Meta elnevezésű virtuális terét. Hallani arról is, hogy egyelőre főleg a tizenévesek körében hódítanak ezek a platformok, és megjelentek itt a világmárkák is.
A metaverzum egy olyan online, 3D-s univerzum koncepciója, amely több különböző virtuális teret egyesít. Úgy is elképzelhetjük, mint az internet jövőbeli változatát. Lehetővé teszi majd a felhasználók számára, hogy ezekben a 3D-s terekben együtt dolgozzanak, találkozzanak, játsszanak és társalogjanak. A metaverzum még nem létezik teljességében, de néhány platform tartalmaz metaverzumszerű elemeket. Jelenleg a videójátékok nyújtják a metaverzumhoz leginkább hasonlító élményt a kínálatban. A fejlesztők a játékok határait feszegetik a játékokon belüli események megrendezésével és virtuális gazdaságok létrehozásával.
„Most utópisztikus reklámtervezésnek tűnik, de a nem túl távoli jövőben már a metaverzumos megjelenések is fontos részét képezhetik a reklámoknak. 2021 májusában a Roblox játékplatform adott otthont a Gucci Gardennek, egy kéthetes művészeti installációnak, amelynek célja a márka ismertségének növelése volt a fiatal vásárlók körében” – fogalmaz a Lounge Presso szakmai kiadványban Pokol Dorothea, a Lounge Group média csapatvezetője.
Magyarországon a Lounge Group – Visual Europe Group az elsők között indították el saját metaverzum-projektjüket és lettek a téma szakértői. Ügyfelük, a STABILO írószergyártó cég termékét helyezték át a virtuális világba a novemberi BrandFestivalon. A megjelenésről Sótonyi Péter, a cég ügyvezetője az alábbiakat nyilatkozta:
„Cégünk és a márkánk mindig is nyitott volt a hagyományostól eltérő, új megjelenési formákra. Éppen ezért éltünk a Lounge Group és a metaverzum adta lehetőséggel, hogy ezt az alapvetően nem digitális terméket játékos formában kipróbáltassuk a virtuális térben. Érdekes volt látni, hogy egy közel 35 éves termék miként érvényesül a digitális térben.
Egyértelmű visszajelzés volt, hogy hasonló kikapcsolódást jelent, mintha élőben, a való világban végezné ugyanezt a tevékenységet az ember, de azért még nem tudja adni ugyanazt az érzést, mint amit élőben visszaad egy valós körülmények között készülő színezés.”
A Lounge Group – Visual Europe Group által megálmodott installációt többek között Shane Tusup is kipróbálta. „Csodás élmény, nagyon menő volt, ahogy körbefordultál és láthattál mindent, ami körülötted történik, teljes 360 fokban, fent, lent. Elképesztő!”
Galéria:
A kategória további hírei:
Egy magyar recepciós mesél
Életveszélyes a túrázás
3. Emeletes ülések a repülőkön
Ez (is) lehet a jövő
Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el
5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap
Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó
Két év tombolás után csak a férj
7. Nádas Tamás barátom emlékére
Lezuhant a műrepülő világbajnok
8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat
A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye
9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket
Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat
Szex kölcsönbe
1. Ezek voltak a legnagyobb szerelmek 2023-ban
Sztárjainkat is utolérte a szerelem
2. Tönkretette Marilyn Monroe ruháját Kardashian
Hiányzó gyémántok
3. A lelked mélyére ás le ez a személyiségteszt
Készen állsz?
4. 5 tuti tipp a boldogabb élethez
Így szabadulhatsz meg a negatív érzelmektől
5. Ez a legizgalmasabb csillagjegy
Elmondjuk, miért!
6. Ez a 3 csillagjegy őrjítően érzéki és szexi
Köztük vagy?
7. Jolie keményen megvádolta Pittet
„Történt családon belüli erőszak…”
8. Tovább dagad a Nagy Feró botrány!
Majka kiborult: Miért kell ilyen álszent sz.rnak lenni?
9. Nagy titokban házasodott össze a sztárpár
Nem akárhol buktak le
10. Öngyilkossággal kokettált az álomesküvő után
A királyi családban sem fenékig tejfel az élet
Szépség és kitartás