Apával a meccsre

Igazi sikertörténet a Családbarát-kampány

[V.J.] publikálva: 2014-05-13 14:55:00 | Nyomtatásprint

hírkép

Focimeccsre járni a világ bármely részén igazi családi program. Egyre többen vallják ezt nálunk is, köszönhetően az OTP Bank Liga családbarát akciójának. A hétvégi bajnokik lelátóján ott szurkolnak nagyok és kicsik.


Szombaton újabb forduló lesz a hazai bajnokságban. Ismét előkerülnek a színes sálak, a dudák és a kereplők, mert mégiscsak úgy az igazi, ha apa mellett a fiúk, lányok is együtt örülnek egy parádés szabadrúgásnak vagy gólnak. Egyre többen választják a hétvégéken a lelátót a családi ebéd utáni kikapcsolódásként, köszönhető ez nem kis mértékben a 2014-ben útjára indított Családbarát Mérkőzés-kampánynak.

Ez a rendezvénysorozat a korábbi Családbarát Stadion-verseny örökébe lépett, de ahelyett, hogy versenyeztette volna a klubokat, inkább lehetőséget biztosított az OTP Bank Liga minden csapatának, hogy igazi családi eseményt szervezzen. A klubok önként vettek részt a rendezvénysorozatban, és az együttműködésből igen színvonalas rendezvények születtek.

A Sport TV, az MLSZ és az OTP Bank összefogásának köszönhetően két hónap alatt minden stadionban szerveztek egy-egy Családbarát Mérkőzést. Ezeken az eseményeken nemcsak a pályán voltak izgalmas akciók, hiszen az eseményeken a gyerekek és kísérőik Családbarát-szektorban szurkolhattak, 80 fiatal kapta meg a lehetőséget, hogy kedvenc csapata kapusának rúgjon tizenegyestés 16 db 200 ezer Ft értékű wellness hétvégét sorsoltak ki.

A Sport TV tulajdonosa, a Chello Central Europe csatornáin 10 hét alatt közel 150 millió Ft értékű felületet kapott a kampány. A Sport TV ezen felül élő közvetítéseiben és magazinműsoraiban is folyamatosan beszámolt a Családbarát Mérkőzések eseményeiről, sőt, az idény befejezését követően egy extra Zuhanyhíradó is bepillantást engedett a mérkőzések hangulatába.

„Sikeres eseménysorozaton vagyunk túl, a klubok összefogása és együttműködése rendkívüli volt, hogy közösen tegyünk a családi szurkolás élményéért. Ennek az egyik részeredménye, hogy az eddig lejátszott 13 Családbarát Mérkőzésen, az összes csapat hazai átlagnézettségével összehasonlítva május 4-ig 5,2%-al nőtt a helyszíni nézőszám. Célunk, hogy ez a hangulat, élmény tovább terjedjen és a kilátogató nézők visszatérő, rendszeres látogatói legyenek a magyar stadionoknak. Ez egy hosszú folyamat, amelyben évek óta aktívan részt veszünk, hiszen hosszú távon elkötelezettek vagyunk a magyar futball támogatása mellett. Természetesen 2015-ben is folytatni kívánjuk Családbarát kezdeményezéseink sorát” – árulta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.

Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője: „Az MLSZ kiemelt stratégiai célja, hogy a nők és a gyermekek, a családok minél nagyobb létszámban válasszák szórakozásul, szabadidős programjukként a labdarúgó-mérkőzések látogatását. Éppen ezért is örülünk a családbarát mérkőzés-kampány sikerének. Az elmúlt időszakban jó néhány infrastrukturális fejlesztést hajtottunk végre, amely a kulturált, családbarát környezet kialakítását szolgálja. Ez a folyamat a következő két esztendőben gyorsabbá válik, és egyre látványosabb minőségi előrelépést hoz a stadionokban és a futballpályákon.”


A kampány eredményeképpen már most is emelkedett a nézőszám, de a cél, hogy a foci ismét kellemes családi élmény és igazi kikapcsolódás legyen, mint bárhol a világon

A kampány utolsó állomása május 17-én, szombaton lesz Kaposváron, a Kaposvár-Győri ETO meccs keretében. Érdemes lesz kilátogatni a lelátóra, természetesen családostól.

© vilagszam.hu




Galéria:



Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz



A kategória további hírei:


KÖRNYEZETVÉDELEM
Három hónap mínuszban van az emberiség
2011-re feléltük a környezeti erőforrásainkat
PÉNZTÁRCA
240 milliárd forint Paul McCartney vagyona
Gyarapodott a brit milliárdosok vagyona
ÚTIKÖNYVEK HELYETT
Hova terveznek nyaralást most a magyarok?
Óvatosak vagyunk, de már nagyon kimozdulnánk
RECIKLI
Egyre többen vesznek online lakást
Csak a virtuális térben járják körbe

Itt a tél!

TOP
PIKÁNS

1. Mi van most az Adrián?

Egy magyar recepciós mesél

2. Ezt most inkább hagyja ki!

Életveszélyes a túrázás

3. Emeletes ülések a repülőkön

Ez (is) lehet a jövő

4. Menjen, amíg nem késő

Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el

5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap

Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó

6. Ilyen az amish szex

Két év tombolás után csak a férj

7. Nádas Tamás barátom emlékére

Lezuhant a műrepülő világbajnok

8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat

A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye

9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket

Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat

10. Ilyen az eszkimószex

Szex kölcsönbe

1. A MÁV szemét továbbra is csípik a graffitik

Állítólag javult a tendencia

2. Apa lesz Ed Sheeran

Egy időre abba is hagyja most a zenélést

3. Koronaékszer-lakodalomra készülnek Ajakon

Sanyi bácsi túllőtt a célon

4. Ekkora mázlija senkinek sem lehet

Egy nyáron kétszer vált hipergazdaggá

5. Lábát törte Törökországban Katie Price

Egyszerre mindkettőt

6. Kanye West indul az elnökválasztáson

Kim Kardashiannal közösen célozzák meg a Fehér Házat

7. A színész nyakának ugrott az óriáspatkány

Megkergültek a járványban

8. Karanténban a násznép Tolnában

Az anyakönyvvezető sem úszta meg

9. Szülés a villamosmegállóban Budapesten

Rendőrök voltak a bábák

10. Szexbabák a stadion lelátóján

Szabadkozik a koreai klub

Műsoraink
2021.01.15. 18:35 Világszám - Inforádió
Koronavírus és turizmus I.
2021.01.16. 10:05 Világszám - Inforádió
Koronavírus és turizmus II.
2021.01.17. 10:35 Világszám - Inforádió
Koronavírus és turizmus I. ism.
Közösség
Nap lánya

Hull a pelyhes

Szófelhő / Archív
--