Apával a meccsre

Igazi sikertörténet a Családbarát-kampány

[V.J.] publikálva: 2014-05-13 14:55:00 | Nyomtatásprint

hírkép

Focimeccsre járni a világ bármely részén igazi családi program. Egyre többen vallják ezt nálunk is, köszönhetően az OTP Bank Liga családbarát akciójának. A hétvégi bajnokik lelátóján ott szurkolnak nagyok és kicsik.


Szombaton újabb forduló lesz a hazai bajnokságban. Ismét előkerülnek a színes sálak, a dudák és a kereplők, mert mégiscsak úgy az igazi, ha apa mellett a fiúk, lányok is együtt örülnek egy parádés szabadrúgásnak vagy gólnak. Egyre többen választják a hétvégéken a lelátót a családi ebéd utáni kikapcsolódásként, köszönhető ez nem kis mértékben a 2014-ben útjára indított Családbarát Mérkőzés-kampánynak.

Ez a rendezvénysorozat a korábbi Családbarát Stadion-verseny örökébe lépett, de ahelyett, hogy versenyeztette volna a klubokat, inkább lehetőséget biztosított az OTP Bank Liga minden csapatának, hogy igazi családi eseményt szervezzen. A klubok önként vettek részt a rendezvénysorozatban, és az együttműködésből igen színvonalas rendezvények születtek.

A Sport TV, az MLSZ és az OTP Bank összefogásának köszönhetően két hónap alatt minden stadionban szerveztek egy-egy Családbarát Mérkőzést. Ezeken az eseményeken nemcsak a pályán voltak izgalmas akciók, hiszen az eseményeken a gyerekek és kísérőik Családbarát-szektorban szurkolhattak, 80 fiatal kapta meg a lehetőséget, hogy kedvenc csapata kapusának rúgjon tizenegyestés 16 db 200 ezer Ft értékű wellness hétvégét sorsoltak ki.

A Sport TV tulajdonosa, a Chello Central Europe csatornáin 10 hét alatt közel 150 millió Ft értékű felületet kapott a kampány. A Sport TV ezen felül élő közvetítéseiben és magazinműsoraiban is folyamatosan beszámolt a Családbarát Mérkőzések eseményeiről, sőt, az idény befejezését követően egy extra Zuhanyhíradó is bepillantást engedett a mérkőzések hangulatába.

„Sikeres eseménysorozaton vagyunk túl, a klubok összefogása és együttműködése rendkívüli volt, hogy közösen tegyünk a családi szurkolás élményéért. Ennek az egyik részeredménye, hogy az eddig lejátszott 13 Családbarát Mérkőzésen, az összes csapat hazai átlagnézettségével összehasonlítva május 4-ig 5,2%-al nőtt a helyszíni nézőszám. Célunk, hogy ez a hangulat, élmény tovább terjedjen és a kilátogató nézők visszatérő, rendszeres látogatói legyenek a magyar stadionoknak. Ez egy hosszú folyamat, amelyben évek óta aktívan részt veszünk, hiszen hosszú távon elkötelezettek vagyunk a magyar futball támogatása mellett. Természetesen 2015-ben is folytatni kívánjuk Családbarát kezdeményezéseink sorát” – árulta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.

Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője: „Az MLSZ kiemelt stratégiai célja, hogy a nők és a gyermekek, a családok minél nagyobb létszámban válasszák szórakozásul, szabadidős programjukként a labdarúgó-mérkőzések látogatását. Éppen ezért is örülünk a családbarát mérkőzés-kampány sikerének. Az elmúlt időszakban jó néhány infrastrukturális fejlesztést hajtottunk végre, amely a kulturált, családbarát környezet kialakítását szolgálja. Ez a folyamat a következő két esztendőben gyorsabbá válik, és egyre látványosabb minőségi előrelépést hoz a stadionokban és a futballpályákon.”


A kampány eredményeképpen már most is emelkedett a nézőszám, de a cél, hogy a foci ismét kellemes családi élmény és igazi kikapcsolódás legyen, mint bárhol a világon

A kampány utolsó állomása május 17-én, szombaton lesz Kaposváron, a Kaposvár-Győri ETO meccs keretében. Érdemes lesz kilátogatni a lelátóra, természetesen családostól.

© vilagszam.hu




Galéria:



Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz



A kategória további hírei:


KÖRNYEZETVÉDELEM
Fitneszgép, amellyel feltöltheted a mobilodat
Egy kispesti játszótéren állnak sporteszközök
PÉNZTÁRCA
A magyaroknak nincs pénze pihenni
Viszont több külföldi érkezett Magyarországra
ÚTIKÖNYVEK HELYETT
Iskolába nem járt, leprás lett
Ugandában nagyon rossz az egészségügyi ellátás
RECIKLI
Meghökkentő zöldjárművek a Hungaroringen
Seregszemle az energiatakarékosság jegyében

Itt jártunk: Brazilia!

TOP
PIKÁNS

1. Mi van most az Adrián?

Egy magyar recepciós mesél

2. Ezt most inkább hagyja ki!

Életveszélyes a túrázás

3. Emeletes ülések a repülőkön

Ez (is) lehet a jövő

4. Menjen, amíg nem késő

Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el

5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap

Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó

6. Ilyen az amish szex

Két év tombolás után csak a férj

7. Nádas Tamás barátom emlékére

Lezuhant a műrepülő világbajnok

8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat

A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye

9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket

Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat

10. Ilyen az eszkimószex

Szex kölcsönbe

1. Ez a 3 csillagjegy őrjítően érzéki és szexi

Köztük vagy?

2. Jolie keményen megvádolta Pittet

„Történt családon belüli erőszak…”

3. Tovább dagad a Nagy Feró botrány!

Majka kiborult: Miért kell ilyen álszent sz.rnak lenni?

4. Nagy titokban házasodott össze a sztárpár

Nem akárhol buktak le

5. Öngyilkossággal kokettált az álomesküvő után

A királyi családban sem fenékig tejfel az élet

6. El sem akarjuk hinni, hogy válna Varga Judit

Egy bulvárlap círt cikket, a házaspár reagált

7. Medve kergetett egy síelőt Erdélyben - videó

Gyorsan vágott az esze

8. A MÁV szemét továbbra is csípik a graffitik

Állítólag javult a tendencia

9. Apa lesz Ed Sheeran

Egy időre abba is hagyja most a zenélést

10. Koronaékszer-lakodalomra készülnek Ajakon

Sanyi bácsi túllőtt a célon

Műsoraink
2021.04.09. 18:35 Világszám - Inforádió
Baleár-szigetek I.
2021.04.10. 10:05 Világszám - Inforádió
Baleár-szigetek II.
2021.04.11. 10:35 Világszám - Inforádió
Baleár-szigetek I. ism.
Közösség
Nap lánya

Nebula, jó csaj

Szófelhő / Archív
--