Azé lesz az állás, aki gazdag?

2015-04-27 22:39:00 Kovács R.

hírkép

Egy kutatás szerint nagyobb eséllyel felveszik a munkahelyekre azt, aki márkás ruhadarabokban jelenik meg az állásinterjún.

 



A Journal of Business Research nevű folyóirat 150 koreai diák bevonásával végzett kutatást. A tanulóknak három videót játszottak le, három nő állásinterjújáról. Az elsőben a nő pólóján a Louis Vuitton felirat szerepelt, a másodikban a H&M logó, a harmadikban pedig semmiféle jelzés nem ékesítette az egyszerű fehér ruhadarabot. A megkérdezettek többsége úgy vélte, a luxusmárka viselője a legalkalmasabb a feladatra. Ráadásul neki több fizetést adnának, mint a másik két jelentkezőnek.

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy állásinterjú előtt egy Prada ruhára kellene költeni évek alatt összespórolt pénzünket. A luxusdarabok hosszú távon úgysem tudják eltakarni az olyan negatív tulajdonságokat, mint a lustaság vagy a bátortalanság, ellenben a szorgalom, vagy a jó kommunikációs készség egyszerű fehér pólóban is megmutatkozik.

 

A tökéletes állásinterjú

Mindenki életében elérkezik a rettegett pillanat, amikor behívják egy állásinterjúra. A nagyobb siker érdekében érdemes megfogadni az alábbiakat:

 

 

Bátran mondjon nemet tehát a Louis Vuitton-ra, elvégre a valódi érték nem a ruha maga, hanem Ön a ruhában.