2014-11-05 09:56:00 j.protic
Az ír fuvarozó tervei szerint weboldala hamarosan egy vélemény-oldal és egy utazási portál funkcióit fogja egyesíteni - írja a turizmusonline.com portál.
A cég vezérigazgatója, Michael O Leary úgy véli, nincs szükség a Tripadvisorra és hasonló oldalakra a repülőutak értékeléséhez. A Ryanair weboldala ezért egyre inkább egy olyan utazási portálra fog hasonlítani, ahol az utasok az út összes kellékét – a repülőjegy mellett a transzferek és szállásokat – is le tudják foglalni, és akár értékelhetik is a szolgáltatást. Mi több, az oldal az árak összehasonlítását is felkínálja majd.
A The Telegraphnak adott interjújában OLeary rámutatott: „a légitársaságok az online platformokon zavarosan szerepelnek. A Tripadvisornak egy független fórum helyett a Ryanair weboldalának részeként kellene működnie. Éppen ezért, mi bevezetjük a felhasználói fórumokat, megteremtjük a visszajelzések lehetőségét, de leginkább annak örülök, hogy egy ár-összehasonlító oldalt is integrálunk a Ryanair weboldalához."
Arra a kérdésre, hogy vajon mit reagálnak majd a panaszokra és a negatív visszajelzésekre, OLeary azt mondta: az emberek 25 éve szidják a céget, hadd legyen meg az örömük, elvégre „ők nem egy érzékeny légitársaság". Sőt, ő személy szerint sokkal inkább pozitív visszajelzésekre számít utasaitól.
A Ryanair a napokban módosította idei profit-előrejelzését, a korábbi 750 millió font helyett a folyamatos fogyasztóbarát fejlesztések eredményeként 770 millió fontot vár. OLeary ezzel kapcsolatban csak azt sajnálja, hogy eddig nem tették meg ezeket a lépéseket. „Korábban is rájöhettünk volna, hogy megnyertük az árharcot, de gyorsabban kellett volna reagálnunk azokra az elemekre, amelyek feldühítették az embereket."