Hazacsábítják az informatikusokat

2014-06-19 15:56:00 V.J.

hírkép

Új arculat és új logó jelzi, hogy magasabb sebességi fokozatba kapcsol a hazai ITC szektor meghatározó cége, az IT Services Hungary. A csapat egyre bővül, ahogyan az ügyfelek köre is. A hét éves „magyar multi” vezetése bejelentette: arculatváltással is hangsúlyozzák, hogy az ITSH-márka fejlődése új korszakába lépett.



Böjthe Csaba a cég ügyvezetője ma sajtótájékoztatón ismertette a hazai vállalati infokommunkációs szektor munkavállalóinak  több, mint 10%-át foglalkoztató cég terveit. A változások folyamatosak, hiszen a profi vállalati információs rendszerek kialakítására, üzemeltetésére és a rendszerek fejlesztésére egyre nagyobb az igény. Jelzi ezt az is, hogy a cég egyre több informatikust foglalkoztat. Idén 3600-an dolgoznak itt, de a tervek szerint jövőre már átlépik a bűvös 4 ezres munkavállalói létszámot.

Hogy itthon is lehet komoly ITC-s karriert építeni, mi sem jelzi jobban, mint az, hogy egyre több fiatal informatikus jön haza külföldről. Az ITSH nagy gondot fordít arra, hogy az Y generáció megtalálja a cégnél azt a fejlődési lehetőséget, kreatív munkavállalói légkört, ami egy fiatal számára vonzó lehet.

A sajtótájékoztató elhangzott: növekvő munkaerő-igénye, a magas hozzáadott értékű szolgáltatások minőségi ellátásához szükséges szakemberek megtalálása érdekében az ITSH az elmúlt napokban toborzó kampányt indított. A kampány célja, hogy több száz magasan képzett, idegen nyelvet (elsősorban németül) beszélő pályakezdőt és képzett ICT szakembert vonzzon magához. Az interneten és regionálisan outdoor, illetve print eszközökön futó kampány során az ITSH „nemzetközi karriert kínál itthon” a jelentkezőknek. Az 36-féle, közel 300 nyitott pozíciót a tervek szerint év végéig töltik be a jelentkezőkkel, ezzel pedig az ITSH magyarországi létszáma meghaladja majd a 3600 főt, megerősítve a már ma is érvényes pozíciót, miszerint a cég hazánk legnagyobb ICT-foglalkoztatója.

A kampány része a rendhagyó toborzási rendszer is melynek révén az online toborzó játékra több mint 2700 játékos jelentkezett. Az sem véletlen, hogy az iott dolgozó informatikusok körében végzett felmérés szerint 82% százalék nagyon jól érzi magát a cégnél és a pályakezdők között az ITSH a 3. legkedveltebb vállalat.

Nemcsak pályakezdők, de tapasztalt szakemberek is egyre többen dolgoznak itt. A fejlődést, az innovációt, a kreativitást és a nemzetközi hátteret jeleníti meg az új image és új logó is mostantól.

Böjthe Csabával készült interjút ide kattintva hallgathatja meg.