2014-03-11 12:14:00 j.protic
Szűkkörű sajtóbeszélgetésen ismertette a Sólyom helyzetét és terveit az eredeti vezetésből megmaradt egyetlen személy, Lucsik János. A cégtulajdonosok közül eltűnt a gyanús offshore-vállalkozás, a Charity March, a Kft. ismét a Sólyom Holding tulajdona - írja a turizmusonline.hu.
Az AIRportal beszámolója szerint a legfontosabb tennivalók, amit Lucsik felvállal: az AOC megszerzése, amihez várják a Boeing által kiállított repülőgép-üzemeltetési dokumentáció, rendezni kell a tartozásokat, ami már ugyancsak zajlik a NAV, a dolgozók és a beszállítók felé, illetve az ügyvezető a beszállítókkal szembeni kötelezettségek átütemezésére kér felhatalmazást.
A Sólyom a mostani koncepció szerint 1+1 gépes ad-hoc charter modellben indul, és fejleszti kisgépes üzletágát, a cégnek a kisgépes kategóriában Lucsik szerint húszféle típusra van üzemeltetési és légialkalmassági engedélye. A beszámoló megfogalmazása szerint ez az üzletág „ma is működik és folyamatos bevételt termel”. Mindennek megfelelően módosítani kell a hatóságnak benyújtott üzleti tervet.
Az AIRportal.hu kérdésére Lucsik János hozzátette, hogy a már megkötött (hatgépes) szerződés módosításáról, a lízingelt gépek számának csökkentéséről a következőkben lesznek tárgyalások. Lucsik János szerint a Sólyom Airways tényleges működése néhány hónapon belül beindulhat.