Könnyű elérni, nehéz elhagyni

2012-12-14 11:41:00 V.J.

hírkép

Hetedik alkalommal írta ki pályázatot az Európai Bizottság a „Kiváló Európai Desztinációk témában. A most meghatározott téma az akadálymentes turisztikai úticélok fejlesztésére és a legjobbak díjazása.



Magyarországon a pályázat szlogenje a „Könnyű elérni, nehéz elhagyni”. Utalva arra, hogy a olyan uticélokat, programcsomagokat kívánnak ezzel támogatni és megismertetni, melyeket bárki felfedezhet kortól fizikai állapottól függetlenül. A győztes desztináció nemcsak a „European Destination of Excellence” vagyis a „Kiváló Európai Desztináció” cím használatára lesz jogosult. A címet elnyerő magyarországi térség marketingeszközeinek fejlesztéséhez 2 millió forinttal járul hozzá a Magyar Turizmus Zrt. valamint részt vehet a 2013-as Európai Turizmus Fórumon, ahol társaival átveheti a díjat.

A nyertesről komoly szakmai összefoglaló is készül és megjelenési lehetőséget is kap a MT Zrt. micro-site-ján, az eden.itthon.hu honlapon.