Megújult az OTPdirekt

2012-04-24 16:27:00 superadmin

hírkép

Hogy a sárga csekk már nem menő, azt valószínűleg sejtik sokan. Sőt, nemcsak sejtik, de egyre többen intézik pénzügyeiket elektronikus úton. Míg a tujától,  amiről sokan már azt se tudják mit jelent, a Combinóig elérni fél évszázadnál is több időbe telt, addig a pénzügyek intézésére használt csatornák és eszközök folyamatosan változnak. Számítógép után laptop, majd okostelefon. A fejlődés nem áll meg.



Bankügyeket intézni elektronikus úton szinte a legtermészetesebb dolog manapság. Az elektronikus ügyintézést választók száma mára milliós nagyságrendet ér el. Egyre többen használják pénzügyeik intézéséhez az internetet és az okostelefonjukat. Vannak már olyan műveletek, amiket csak elektronikusan intézhetünk, mint például az autópálya-matrica vásárlás, a Díjnet, vagy a Távszámla fizetése.

A technológiai fejlődés során a mobiltelefonos szolgáltatás 1998 óta érhető el, egy évvel később pedig már többféle pénzügyet intézhettünk az internet segítségével is. A növekvő igényeket és az ügyfélszokások változását gyorsuló fejlesztések is követik. Az OTPdirekt márkanév például 2001-ben jelent meg az OTP Bank szolgáltatásai között, és ettől kezdve évről évre bővült az ennek keretében igénybe vehető szolgáltatások köre.

A bankok a fejlesztéseikben figyelembe veszik a felhasználók visszajelzéseit is. Így például az április közepétől elérhető megújult OTPdirekt esetében az új arculati elemek mellett a szolgáltatások még inkább személyre szabhatóak, a látvány élményszerűbb, a kényelem és a kommunikáció még hangsúlyosabb. A megújult nyitóoldal mellé új menüszerkezet is jár, amelyben kereszthivatkozások és gyorsindító gombok teszik egyszerűbbé a kívánt tranzakció indítását. Emellett az átutalási naptár funkció bevezetésével a felhasználó áttekintheti, és adott napra rögzítheti átutalásait, valamint lehetősége van a várható kiadásai és bevételei tervezésére.

Az OTPdirekt megújításával a bank innovatív megoldásokat kínál ügyfeleinek, ami szándékuk szerint egy komplex szolgáltatáson túl a rugalmasan testre szabható felülettel valódi ügyfélélményt is nyújt.

Az új lehetőségek kényelmes megismeréséhez szükség van a kezelőfelületek tanulmányozására. A tanulást könnyíti a bank honlapjáról letölthető demo verzió. Az átállást segítik az egyes funkciókhoz kapcsolódó kisvideók, valamint a chat funkció, amellyel azonnali segítséget kaphat a felhasználó a bank munkatársaitól.