Itthon a legjobb!

2011-06-02 15:21:00 V.J.

hírkép

A hazai vendég a legjobb vendég. Ezt már a világ számos országában felismerték a turizmussal foglalkozó szakemberek. Most induló új kampányában a belföldi utazások népszerűsítésére koncentrál a Magyar Turizmus Zrt. 



Mozgalmat indít útjára a belföldi üdülési lehetőségek népszerűsítésére a Magyar Turizmus Zrt. Ennek imázsfilmjét ismerhette meg a tzurisztikai szakma és a sajtó azon a sajtótájékoztatón, melyet az akadémia könyvtárában rendeztek csütörtökön.

A kampány mottója az "Itthon a legjobb" kel életre a képeken, melyek igazán lenyűgöző képi világgal csinálnak kedvet Magyarország legszebb tájaihoz, kulturális emlékeihez, gasztronóniájához. Mint Horváth Gergely a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója elmondta, a fő cél, hogy javuljon a belföldi üdülések és utazás presztizse. Valóságos mozgalommá váljon Magyarország felfedezése. A mozgalmat támogató és a kampányfilm elkészülésében is tevékeny részt vállaló MAgyar Termék Kft. alapítója Bodrogai László arról beszél, mennyire fontos a magyar azdaság és társadalom számára a saját értékeink és termékek felfedezése, hiszen ez - amellett, hogy élénkíti a magyar gazdaságot -, számokban nem mérhető hatást is jelenthet a következő generációk számára.

A filmet, melynek kísérődalát a népszerű magyar popénekes Csézy adja elő rövidesen vetítik majd a hazai televíziók, de az online csatornákon és más médiákban is rendszeresen találkozhatunk vele.