Indul az egyedülálló Youtube Hiradó

2017-01-11 13:41:00 V.J.

hírkép

Nagy dobással kezdte az újévet a Középsuli brand, 2017. január 2-án elsőként indítottak híradót YouTube csatornájukon YouTube Híradó címmel, amelyben hazai és külföldi YouTuberekről, nagyvilági hírekről, de nem maradnak ki az állatos videók sem.



A Középsuli brand csapatának legnagyobb erőssége az újdonságok bevezetése. Két éve Magyarországon először indítottak websorozatot Középsuli címmel, felismerték, hogy egy brand akkor lehet sikeres, ha az összes közösségi médiafelületen jelen van. Ott szólítják meg a célközönséget, ahol vannak, és olyan hangnemben, ahogyan leginkább befogadják.
Ennek eredményeként Instagram oldalukon immár több mint 100.000 követőjük, YouTube csatornájukon pedig több mint 185000 feliratkozójuk van. A Középsuli tv tartalmai havonta 4,8 millió megtekintést érnek el.
A YouTube Híradó beleilleszkedik az üzemeltető Globoport Média Holding portfoliójába – mondta a hiradó indulását beharangozó sajtótájékoztatón a cégcsoport vezetője Kiss Róbert Richárd. A fiatalok számára a youtube és a hasonló közösségi portálok jelentik azt a hír és információs csatornát, ami az idősebb generációknak a televízió. Itt élnek és itt születnek a sztárjaik is.

két műsorvezetője Bodony Barbara és Szécsényi András, azaz Szecso, akik legtöbbször poénosan, máskor komolyan, minden második hétfőn a Középsuli YouTube csatornáján teszik közzé az aktuális híreket. Mindez eleinte kéthetenként, majd hetenként lesz látható. Tartalmában egyfajta étlap, stílusában pedig a korosztály igényeinek megfelelően laza.

Magyarország kedvenc websorozata folyamatosan terjeszkedik, előbb Romániában forgatták le a román pilot részt, majd Oroszországban is elindult a Középsuli, Szrednyaja Skola névvel. A Híradó célja, hogy a nézőknek izgalmas összefoglalót nyújtson arról, milyen érdekes, felkapott dolgok történtek az adott időszakban a magyar és a külföldi internetes közösségben.