Véres ujjak a poháron, pókháló a plafonon

2015-10-29 17:04:00 V.J.

hírkép

A Halloween mára üzletileg az Egyesült Államok második legnagyobb ünnepévé nőtte ki magát: az amerikaiak évente átlag 6,9 milliárd dollárt költenek el erre az alkalomra. A fejlődés megállíthatatlan…



Valamikor még csak Drakula volt és a vámpírok. Ugyan már, ilyen ósdi kacatok a 21. században! Ma már a 3D-ben nyomtatott csontvázjelmez a menő és a legbizarabb party-smink. A gyerekek sem biztos, hogy a csokiért és cukorért trükköznek. Míg az ősidőkben a jámbor nép költözött ki a temetőkbe, mostanában már a temető költözik be az otthonokba. Nem elég a véres horror smink. Szükség van a party-hangulathoz plafonról lelógó műpókhálóra,  a bóléban úszkáló véres szemről már nem is szólva.

Szinte minden édességmárkának van kifejezetten erre az alkalomra készített kiszerelése, léteznek speciális Halloween-es zenei válogatások és DVD-k (felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt), sőt, a ruhagyártók kinálatában is van egy-két olyan darab, ami csakis erre a napra szól. Vehetünk ezenkívül Halloween-es párnát és törölközőt, sőt – ha még van miből –, Halloween-dekorációs papírtörölközőt is tehetünk a kosarunkba.