Ügyintézők szerepelnek az új reklámokban

Új arcok az OTP-nél

[V.J.] publikálva: 2016-01-05 15:16:00 | Nyomtatásprint

hírkép

Hét év után búcsúzik a Dumaszínháztól az OTP Bank. A 2009-es indulás óta eltelt időszakban 18 szereplővel körülbelül 400 szpotot vettek fel, amiből 170 került adásba. Januártól a bank ügyintézői a hitelintézet reklámjainak főszereplői.


Az új kommunikációs koncepcióval a bank a hitelintézetek megváltozó szerepére, a tanácsadás, a személyes kapcsolat fontosságára hívja fel a figyelmet. Egyben azt is várja, hogy az újfajta megközelítés az OTP Bankot, valamint az egész szektort közelebb hozhatja az emberekhez.

A dumaszínházas filmek messze a legismertebbnek számítanak a bankszektorban. Az OTP Bank márkaismertsége a legmagasabb Magyarországon, miközben a kampánnyal nemcsak a hitelintézet, de a stand up népszerűségét is sikerült növelni.

Az elmúlt hét év piaci változásai szükségszerűvé tették, hogy a bank jobban megmutassa önmagát. „Olyan koncepcióra szerettünk volna váltani, amiben az eddigiekhez képest többet tudunk elmondani az OTP Bank értékeiről,” – emelte ki Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing igazgatója. A pénzintézet ezért pályázatot írt ki egy új reklám-koncepció és kidolgozására. Közel egyéves előkészítő munka során végül hat elképzelést teszteltek, melyek közül a White Rabbit megoldása bizonyult a legjobbnak, a kampány megvalósítását pedig a Café csoport végezte.

Az új kommunikációs koncepcióban az legnagyobb lakossági pénzintézet ügyintézői szerepelnek a reklámokban. A közel 4000 fióki munkatársból első körben hármat választottak ki, akik az induláskor szerepelnek a filmekben. Az ügyintézőkkel saját településükön, saját környezetükben forgatták a saját történeteiket, a reklámok az ő mindennapjaikba engednek betekintést, minél valóság hűbben, lehetőleg statiszták nélkül, azokkal a szereplőkkel, akik valóban részei az életüknek. A következő egy évben a tervek szerint az OTP Bank 10-15 ügyintézője jelenik majd meg a hitelintézet reklámjaiban.

„Azokat a munkatársainkat szeretnénk középpontba helyezni, akik nap mint nap kapcsolatban állnak az ügyfeleikkel, akik ismerik és a mindennapokban segítik őket. Az ügyintézőink tudják a leghitelesebben képviselni és megjeleníteni a bank által is fontosnak tartott értékeket” – vélekedett a megoldásról Nagy Zoltán Péter.

A bank számára különösen fontosak a visszajelzések, így a kampány indulása előtt több körben tesztelte az új kommunikációs koncepciót, melyek tapasztalatait beépítette a filmjeibe is. A megkérdezettek kedvezően fogadták a váltást, különösen a tekintetben, hogy profi színészek helyett az ügyintézők képviselik a bankot. „Az új kampány nemcsak az OTP Bankot, de az egész bankszektort is közelebb hozhatja az emberekhez a fióki munkatársak valós történetein keresztül” – hangsúlyozta Dolezsai Gergely, az OTP Bank Marketingkommunikációs főosztályvezetője. Elmondása szerint a bank az új kommunikációs kampányába készülő reklámfilmekkel széles fiókhálózatát és szolgáltatási kínálatát egyszerre tudja bemutatni, miközben növeli hitelességét is. A kampány a hitelintézetek megváltozott szerepére is felhívja a figyelmet, hiszen az elmúlt időszakban egyre inkább előtérbe kerül a tanácsadás, a kölcsönös bizalomra épülő személyes kapcsolat.

© vilagszam.hu




Galéria:



Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz



A kategória további hírei:


KÖRNYEZETVÉDELEM
Érdemes vagy sem biciklivel járni?
Egyre népszerűbb a kerékpározás
PÉNZTÁRCA
Másfél év múlva jön a kuna helyett az euró
Milyen horvát nemzeti szimbólum díszítse?
ÚTIKÖNYVEK HELYETT
Horvátország átvállalná tőlünk
Nagyon készülnek már a szezonra
RECIKLI
Idén más lesz Budapesten a karácsony
Ez várható a város legmenőbb utcáiban

Itt jártunk: Uganda

TOP
PIKÁNS

1. Mi van most az Adrián?

Egy magyar recepciós mesél

2. Ezt most inkább hagyja ki!

Életveszélyes a túrázás

3. Emeletes ülések a repülőkön

Ez (is) lehet a jövő

4. Menjen, amíg nem késő

Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el

5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap

Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó

6. Ilyen az amish szex

Két év tombolás után csak a férj

7. Nádas Tamás barátom emlékére

Lezuhant a műrepülő világbajnok

8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat

A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye

9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket

Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat

10. Ilyen az eszkimószex

Szex kölcsönbe

1. Ezek voltak a legnagyobb szerelmek 2023-ban

Sztárjainkat is utolérte a szerelem

2. Tönkretette Marilyn Monroe ruháját Kardashian

Hiányzó gyémántok

3. A lelked mélyére ás le ez a személyiségteszt

Készen állsz?

4. 5 tuti tipp a boldogabb élethez

Így szabadulhatsz meg a negatív érzelmektől

5. Ez a legizgalmasabb csillagjegy

Elmondjuk, miért!

6. Ez a 3 csillagjegy őrjítően érzéki és szexi

Köztük vagy?

7. Jolie keményen megvádolta Pittet

„Történt családon belüli erőszak…”

8. Tovább dagad a Nagy Feró botrány!

Majka kiborult: Miért kell ilyen álszent sz.rnak lenni?

9. Nagy titokban házasodott össze a sztárpár

Nem akárhol buktak le

10. Öngyilkossággal kokettált az álomesküvő után

A királyi családban sem fenékig tejfel az élet

Műsoraink
2024.04.26. 18:35 Világszám - Inforádió
Firenze
2024.04.27. 10:05 Világszám - Inforádió
Siena
2024.04.28. 10:35 Világszám - Inforádió
Firenze ism.
Közösség
Nap lánya

Ilyenek a viking nők

Szófelhő / Archív
--